lørdag 2. oktober 2010

Matutvalget på Kreta...

Sit å ser ut på dei kvite toppane på sjøen og drøymer meg tilbake til Kreta! Er så surt ute at ingenting er betre enn å sitte inne med fyr i ovnen.

Elsker peiskos, ingenting som slår den varmen!
Kom plutseleg på at eg ikkje har skrive om maten og restaurantbesøka etter turen til Kreta! Eg var til Kreta august i fjor så må jo innrømme at eg kun gjekk på restaurantar som eg har testa ut... Me var fleire gonger på Zorba, Nymfi og Aksios, men var og innom Irida. Det er nok framleis Nymfi som tronar på toppen av lista! Er nok ingen over eller ved sida. Dei har fantastisk mat, god service og dyktig trubadur.
 
Lam kleftiko på Nymfi.
Pastitsio på Nymfi.
Tortilla med skinke, salat og rømme på Aksios.
Chicken ala cream på Zorba.
Breaded chicken på Aksios.
 Ikkje alle måltida va like vellukka, som f.eks. den siste middagen på Zorba:

Chicken curry.
Den siste middagen var skuffelsen på turen. Det var ganske tydeleg at det var ein ferdig saus som bare var helt oppå kyllingen. Dette er den einaste middagen eg ikkje syns var god, så på ei heil veke får det være eit bra resultat med ein mislykka middag...

Gleder meg til neste tur! :)

1 kommentar:

  1. Mmmmm, kjente det rumlet i magen av sult (bortsett fra da jeg så på det siste bildet).

    SvarSlett