fredag 14. januar 2011

Award!

Whooho!!! Eg har fått tildelt min første award: "The Stylish Blog Award"!! Det er kollega Solveig med bloggen Kvardagsgleder som har gitt den til meg! Tusen, tusen takk! :)

The Stylish Blogger Award er en stafettpinne-utnevnelse.  Eg må nå:  fortelle 7 ting om meg sjølv, velge ut 15 frå min eigen bloggroll og gje "The Stylish Blog Award" videre til dei, linke ei takk tilbake til ho eg fikk "The Stylish Blog Award" av, og gje beskjed til dei 15 eg velge om at dei har fått en award.

Oki, mine sju punkt:
  • Eg har gode forsett om å bli flinkare til å gå tur.
  • Eg er veeeeeeeldi glad i Quality street!
  • Avhengig av mentholatum lipsylen du får kjøpe på apoteket.
  • Har ein hyperaktiv hund på snart tre år som er eit høgt skatta familiemedlem.
  • Er glad i håndarbeid som strikking, hekling og hardangersaum, men er ikkje fullt så flink til å gjere ferdig dei forskjellige påbegynte prosjekta. *kremt*
  • Har lyst på sånn fancy kaffimaskin, sånn med kapslar vettu. ;)
  • Eg er til tider ein lesehest!

Eg gjer "The Stylish Blog Award" vidare til:

Elisabeth's hus <3 <3 
Min vinterverden 
Emmelines blogg 
fryd&forandring 
Frk. Wickstrøm 
A bit (ch) shy 
Lenes Kakeverden 
Home by Virginia 
Noe på Hjertet <3 
Amatør kokken Tove! 

Håpar opp til fleire tar imot utfordringa! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar