torsdag 3. februar 2011

"Bytur"

I etterutdanninga eg tek har me forelesningar i Haugesund i dag og i morgon. Dette har ført til overnatting på hotell og kos med kjekke medstudentar! :) Me er ein liten gjeng som alle overnattar på Rica Maritim. Denne gangen er eg godt nøgd med rommet mitt:




Sjokolade på senga og gode greier... Hadde det vore litt varmare kunne eg ha kost meg ute på terassen min med utsikt over smedasundet...




Anbefalar Le Cafe Francaise til pause i Haraldsgata. Kaffe latte er aldri feil. :)




Andre kunne kose seg med toast med chevre...




Me var ein gjeng som gjekk på Big Horn Steakhouse og et middag ilag. Fantastisk god mat.




Nå blir det kvelden før ein god frokost i morgon. Gledar meg!

Når eg kjem heim i morgon vil eg trekke vinnar av giveaway'en! Dersom du ikkje har fått teke lodd må du gå innom innlegget og legge igjen ein kommentar før eg kjem heim!!!! :)

- Laila -

2 kommentarer:

  1. Åh så deili med hotell, god mat og ei god seng!

    Kosa deg! Så tar eg i mot premien på måndag!!

    Go helg klem

    SvarSlett
  2. Det der såg skikkelig kos ut ! Hvis du vil kan du kikke innom bloggen til to veninner av meg, Mest om håndarbeid av Alice Olsen Skjønberg, uvanlig strikkekreativ sjel og Susans kreative rom av Susan Gjerde. To damer med masse spennende prosjekter :-) God helg til deg og Øystein :-)))

    SvarSlett