fredag 29. april 2011

Glutenfrie vafler

Toro har ein pose med glutenfrie vafler som er heilt grei. Eg syns nå det likevel er greitt å innimellom lage ei røre frå botnen, i alle fall dersom eg har litt kulturmelk ståande. Oppskrifta eg bruker har eg frå boka glutenfri mat godt og sundt, gjærbakst og kaker. 


2 egg, 3 dl rømme (eventuelt kultura), 3 ss sukker, 2 ts kardemomme, 1 ts bakepulver, 2-3 ss smør og ca 175 g lyst mel. 

Visp egg, vann, rømme, sukker og kardemomme sammen. Tilsett melet og sett røren kjølig i ca 1/2 time. Tilsett smelta smør i røra før steiking.Veldi greitt med husgjester som gjer dei kjedelege oppgåvene...


Hadde plutseleg eit hyperaktivt dyr som hadde funne fram ei gammal leike som har overvintra ute...




Dette er då pus. Pus er nå så herpa at han ikkje lenger lage lyd (noko eg eigentleg ikkje syns er så dumt). Han bur fast ute, men er svært så gjev når Akeela først huskar på han.... Eg syns ikkje det er så stor stas når ho dreg pus med inn på nyvaska golv....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar