lørdag 7. mai 2011

Tupperwareparty, med iskake og pakke!!

I veka som var holdt eg hus for ein tupperwaredemonstrasjon. Eg terroriserte mine gode kollegaer i forkant, så det var ikkje så nøye om me "bare" vart fem stykk som høyrde på Gina. Eg hadde seks bestillingar med meg frå jobb!!! :D Må sei meg imponert over kor mykje forskjellig Gina hadde med seg i "sekken":


Sånn at eg nesten vart bekymra for om bordet mitt vart for lite... 

Ein viktig ansvar som vertinne på ein tupperwarekveld, er jo å sørge for litt å bite i medan ein studerer alle produkta:



Iskaker har ikkje vore min favoritt opp gjennom åra. Nå hadde eg jo plutselig litt uventa fløyte som burde nyttast, så då vart det ei daimiskake. 


Botn: 4 eggekviter, 2 dl sukker og 100 gr mandlar. 
Is: 5 dl fløyte, 4 eggeplommer, 150 gr sukker og 3 doble daim. 

Pisk eggekviter og sukker til stiv marengs. Mal mandklae og bland i.Ha mandeldeigen i ei rund kakeform (24 cm i diameter) med bakepapir i botnet. Steik kaka midt i ovnen ved 180 C i 30 min. Avkjøl kaka i forma. 

Pisk fløyte til krem. Pisk eggeplomme og sukker stivt/luftig. Hakk daimen (spar ein halv til pynt), og bland alt saman. Ha det oppi kakeforma, på toppen av botnen. Sett kaka i ovnen i nokre timar. Server og NYT! :)


Noko av det kjekkaste for min del denne kvelden, var svigerinna mi som hadde med ein liten ting til meg! 

Det er mange øyeblikk i livet som vil fengsle deg, men bare noen få som vil fange ditt hjerte!

Carpe Diem!


Ikkje bare det at boksen er så flott dekorert, den inneheld Toffifee!!!! Svigerinna mi lagar og fantastisk flotte kort. Til 40-års dagen hennar fekk me dette:



Gledar meg til å sjå neste produkt!



1 kommentar:

  1. Eg og fekk eit fantastisk flott invitasjonskort med Line, for ikkje å snakke om den fine påskekorga me fekk med dei til påske ! Det er nokre som har talent me andre ikkje har :-)

    SvarSlett