tirsdag 5. juli 2011

Smått og stort....

Har fått nye Dab-radioar i hus nå. Må sei eg e imponert over lyden til å være dei billigaste eg fann.... Dei overraska faktisk i forhold til utsjånad og... :-)




I dag har eg vore effektiv. Har kokt jordbærsyltetøy




og påleggssalat. Med egg, krepsehalar, remulade, majones og dill. Snadder!!!




Resten av krepsehalane vart nytta til ein lett kvelds... Ikkje så mykje som skal til før det ser fristande ut. :-)




Det er vel nokon som huskar at eg har vore på telttur i helga. Må sei eg var noko skeptisk når eg var på veg på fredag og det var meldt stiv kuling. Stiv kuling på Karmøy er noko som kjennes ganske godt. Eg såg for meg at me kom til å vakne i toppen av eit tre på laurdagsmorgon. Akkurat den biten gjekk fint, me letta ikkje. :-) Det var litt verre når det byrja regna på laurdagskveld og fortsatte gjennom heile natta. Teltet toler nok sikkert ein del vatn, men dette vart for mykje. Me var tørre når me vakna, men det var byrja regne i ytterteltet. Der alle kleda våre stod... Nedpakking av telt gjekk ganske fort og ting kasta over i bilen til foreldra mine. Imponerande haug??




Etter denne strabasiøse natta syns me at det var fortjent med ein litt betre frukost, så me inntok matsalen på MS Sandnes. Eit flott skip der ein kan overnatte i knøttsmå lugarar. Foreldra mine overnatta nokre netter på båten, og lugaren var imponerande liten. :-) Det er eit staseleg skip.




Fekk såvidt begynta på Nesbø sin serie om Harry Hole i helga. Har tenkt å få lest meg gjennom heile serien hans. Får sjå om eg kjem meg gjennom dei i løpet av sommaren... ;-)




I dag har me faktisk hatt ein fin sommarsdag, håpar me kunne fått fleire... 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar