lørdag 24. september 2011

Helg!

På min ørtande dag med rekonvalens (neeeeida, blir ikkje lei eg!!!!) fekk eg eit svært så kosleg besøk. Ein av mine kjære kollegaer som stakk innom med ein oppmerksomhet. Ein heilt bedårande liten orkidè! 




Middagen i dag har vore basert på svært så enkle ingrediensar. Kriteriane for tida er ikkje høgt næringsinnhald eller fancy oppskrift, men ting som sklir lett ned ein sår hals! Til min overraskelse fann eg ut at det vart svært så godt med ein "hemmeleg" ingrediens".



Byrja det enkelt med å lage ein kvit saus med kraft frå boksen, salt og pepper og den "hemmelige" ingrediensen:



Utruleg kor god sausen vart med denne buljongen oppi! Eg har vanlegvis bare hatt den "vanlege" kjøttbuljongen i hus og har ikkje hatt kjennskap til denne. Middagen vart god på smak, og lett å få ned, sjølv om den ser nokså tafatt ut! :)



Lørdagssnopet i dag ser kanskje noko meir fristande ut??? :)




Krokanis med sjokoladesaus. Eller vart det sjokoladesaus med krokanis????? Godt var det uansett! :)




1 kommentar:

  1. Hmmm, middagen såg skummel ut... Men den søte lille orkideen er ein mini Phalanopsis :-)

    SvarSlett