onsdag 25. juli 2012

Testing testing....

I dag har eg fått ein ny venn i hus, ein Ipad!!!! :-) Eg håpar eg kan få til å blogge gjennom ein app på den, då vert det kanskje litt meir blogging frametter. :-) I det siste har det vore ganske travelt sjølv om eg har hatt ferie. Eg har nemleg nytta ferien min til å flytte! Eg har solgt hus med eit måls tomt og kjøpt ein rekkeleilegheit i staden. Trur nok dette vil passe meg betre. Eg er nok ikkje akkurat kjent for å ha grønne fingrar.... Eg har nesten fått ting på plass nå, men ser at det enda er ein veg å gå. Her blant anna vore å kjøpt meg ny grasklyppar som for tida er parkert i inngangen...




Jadda, flott med flytting du!!

Har nå fått "pynta" litt ved inngangsdøra (ser vel kanskje tendensar til kor dårlege dei grøne fingrane mine er..?).





- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Laaaaaila dåååååå....

    Kan ikkje visa fram da der....

    SvarSlett