søndag 5. mai 2013

Babyshopping

Sidan me ventar eit lite knøtt i juli er det mykje som har forandra seg for tida, til og med shoppinga!! Der det før handla om klede til meg, er det nå knøtt det handlar om... Kle til meg byrjar minne om formsydde telt, så er ikkje fullt så spennande lenger. :)


Det artige tilbehøret til meg eller huset har og endra grad...


Begge deler er ganske så artig må eg innrømme. :) Det kjekkaste eg fann på turen var stellematte, sengetøy og gardiner med uhu-er på. Eg fall heilt for dei!


Kjenner at det vert ei stund til neste bytur. Sjølv om middagen på mac'ern nesten fristar til ny tur neste helg!! :)


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Så stiligt med uhu!! E da ein gutte-knøtt i magen, sidan blått??

    Det er knallgøy å handla til baby. Tenk mjukt, tenk behagelig, tenk lettvindt!

    Klem frå ei som saknar tida, men er ferdig....

    SvarSlett