tirsdag 9. juli 2013

Skudefestivalen 2013

I helga var eg, min bedre halvdel, kulen og hunden på Skudefestivalen i Skudeneshavn på Karmøy. I år hadde festivalen 20-års jubileum og hadde mange konsertar og artistar. Blant anna var Erik og Kriss, Kurt Nilsen, Temet Nosce og Bjørn Berge tilstade. Eg har fått forklart at Bjørn Berge er eit stort namn innan blues, men ikkje ein eg kjenner til. Einaste me var på var Pakkers på laurdagen. Det skulle være irsk på norsk, men det vart ikkje heilt den store innartiaren for min del. Dei var flinke, for all del, men det vart ikkje det eg tenkjer på som irsk musikk. 

Skudefestivalen er ein kosleg festival i ein flott "gammal" by. Dersom du er heldig og får sol og fint vær (noko me hadde), er det så absolutt verdt turen! Det er mange flotte gamle hus, og mange små smau å tusle inn i. I festival helga er det maaaange små kafear og galleri å tusle inn i. 

Me hadde for anledninga leigd oss hytte på campinga rett før Skudeneshavn, Skudenes camping. Hadde liksom ikkje heilt lyst å ligge i telt når eg hadde tre veker igjen til termin. :) Hytta var eigentleg overraskande stor og greitt utstyrt i forhold til kva eg forventa. Det var eit ganske greitt stort inngangsparti, der det var eit par stolar. 


Nett på oppsida av hytta var det og tillaga eit fint uteområde, som nok sikkert er eit fellsområde for hyttene. 


Før ein kom inn i hytta var det og eit påbygg som vart ein slags vinterhage der det og var stolar og bord. 


Hytta elles besto av eit rom som var stove med kjøkkendel, eit soverom og eit bad. Sofaen var temmeleg så elendeg, godt utslitt i putene. :)


Eit kjøkkenbord med stolar til.


Kjøkken med ganske så ny induksjonskomfyr og steikeomn. 


Familiekøyseng på soverommet.


Lite, men heilt greitt bad.


Hytta var som sagt heilt grei, men me måtte ut med 430 kr i utvask. Det var ikkje valfritt, noko eg aldri har opplevd før. Ved leige av hytter har me alltid vaska ut sjølv. Det kan være greitt å ha i bakhovudet at dette kjem i tillegg til prisen på hytta ein leiger. 

I høve glutenfri mat på Skudefestivalen så var det ganske så greitt. Det er mange forskjellige boder som sel mat, i tillegg til faste restaurantar. Me åt middag på Smiå eine dagen. Der hadde dei ein biffsnadder med heimelaga, glutenfri bernaisesaus. Andre dagen var me i ei bod der dei selde bakt potet. Dei andre bodene som selde mat var eg ikkje og sjekka. I tillegg var Widvey´s Cupcakes med ei bod der. Dei hadde glutenfrie makroner og fudge. Dei kunne og lage glutenfrie cupcakes, men på bestilling. 

I sentrum av Skudeneshavn ligg det ein Coop butikk som hadde eit ganske så bra utval av glutenfrie varer. Det var alt frå knekkebrød til vakumpakka brød, samt glutenfrie ostesnitzlar og nuggets. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar