fredag 16. mai 2014

Glutenfri middagspai

For ei tid tilbake laga eg middagspai for første gang. Eg googla litt rundt etter oppskrifter på botn og fyll, og resultatet vart svært godt.

Oppskift på botnen er som følger: 75 gr smør, 180 gr mjøl, 0,5 ts salt, 3/4 dl cottage cheese, 1/4 dl rømme/kesam/kremost og 1-2 ss vatn.

Bland smør, mjøl og salt. Kna det til ei smuldrete blanding. Tilsett så resten og jobb det til ei jamn blanding med ei sleiv. Bruk hendene og trykk deigen ut i ei passande form, f.eks ei paiform på ca 24/26 cm i diameter. Prikk deigen med ein gaffel og steik på midterste rille i 10 min på 220 grader.




Til fyll kan du nytte det du likar, eller det du har i hus. Eg steikte lauk og kvitlauk, og tilsatte så kjøttdeigen. Hadde i litt tacokrydder. Steikte broccolien litt for seg sjølv. Blanda kjøttdeigen, broccoli, sukkererter og mais, tilsatte ein boks creme fraiche og gav eit kjapt oppkok. Ta fyllet oppå paibotnen.




Ost på toppen og steik i ca 30 min på 200 grader til osten vert gyllen.




Til å være første forsøk på middagspai så syns eg den var svært så vellukka. :) Server med salat og baguettar til.

Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar