torsdag 16. februar 2012

Morsdag

Nå har morsdagen kome og gått for i år... Morsdag er ein skikk som starta i Amerika på tidleg 1900 - talet. Skikken er blitt svært kommersialisert av handelsstanden i løpet av åra. Dagen vert markert på forskjellige tider og måtar i forskjellige land. I Norge er morsdag andre søndagen i februar.


Korleis markerte du den?? Då eg var mindre var tradisjonen å smørje nokre skiver som eg drog inn i senga til mamma og pappa. Dei siste åra har det vore meir vanleg at eg lagar ei kake og tek turen innom på besøk. I år vart det ei bløtkake med aprikosfyll og litt alternativ topping. Det vart litt lite då eg hadde lagt ut sjokoladen, så eg rota i posen med smågodt og fann mamma sin favorittgodis: aprikos. 



Dei sel jo bukettar overalt til morsdag, så det var enkelt å ta med ein bukett heim og. Men trur du ikkje foreldra mine hadde reist på middagsbesøk til bror min, så eg kom til eit tomt hus!! Fantastisk bra planlegging gitt. Det var bare å ta kaka under armen og kjøre heim igjen (dei kom innom og et kaka på vegen heim). :)




Elles så ventar eg i spenning på at hunden min skal få kvelpar. Kryssar fingrane for at dei kjem nå snart!!




1 kommentar:

  1. Eg hadde vore heime så det hadde berre vore å komme hit med kaka !! Såg god ut den :-)

    SvarSlett