lørdag 8. juni 2013

Bergenhelg med akvariet og vil vite senter!

Sidan me snart (berre ein og ein halv månad igjen!!!!) ventar eit lite knøtt, fann me ut at me ville ha ei helg for oss sjølv. Det vart ikkje noko meir avansert enn ei helg i Bergen på hotell, med ein tur innom akvariet og vil vite senteret. Me budde på Thon hotell Bristol som ligg ved Torgallmenningen, rett ved Mcdonalds. Hotellet var veldig bra. Fine rom og svært god frukost! Det var opp til mange forskjellige sortar smothie, samt heilt greitt glutenfritt brød. :) Eg syns romma var fine, men eit minus at det var glasdør inn til badet og dermed svært lytt...


Utsikta var både og. Svært sentralt og mykje artig å sjå på, men samtidig mykje lyd og støy (særleg ut over dei små nattetimar i og med at det var festspel same helga)


Det er mange år sidan sist eg var i akvariet, og det var eit artig gjensyn. Mange forskjellige krabatar der gitt. Nokon meir kjente enn andre, Nemo f.eks.... :)


Nokon litt meir utspjåka enn andre... :)


Nokon litt skumle... 


Nokon svæææære... 


Nokon ekle (som faktisk hadde hikke)...


Min kjære har ingen problem med å skaffe seg nye venner uansett kvar me er... :)


Middag for kvelden vart nytt på Egon som ligg vegg i vegg med hotellet (som og har frukostbuffeén til hotellet).


Det vart ikkje teke særleg bilde frå Vil vite senteret, men det var absolutt ein kjekk plass med mykje å trykke og plukke på. Det vart dessverre litt mykje trakking for min del desse dagane, så det får heller gjentakast når knøtt er komen og bekkenet toler litt meir. :)

Som alltid når eg er i Bergen må eg innom chocolatiéren på Galleriet. Det vert ikkje så mange bitane, for det er såpass dyrt. Men verdt kvar einaste krona!


Den største overraskinga for min del var når me var innom Deli de luca. Eg spurte som eg pleier om dei hadde noko glutenfritt, og rekna med å få laber respons. Men stor vart overraskinga då eg fekk vete at dei i tillegg til nokre varmrettar og hadde glutenfri muffins!!


Den var svæææær, og skikkeleg snadder!! :) Kan absolutt anbefalast!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar