mandag 2. januar 2012

SalmaParma

I dag har eg testa ut ein ny middagsrett som eg kalla for SalmaParma. Enkelt fortalt er det salma laks, rulla med parmaskine. Eller som meg, ta den billige varianten og bruk first price si spekeskinke. Funka veldi bra. :) Du deler laksen opp i passelege bitar. Sidan spekeskinka eg brukte ikkje var i så store flak, valgte eg å skjære laksen opp i ganske små bitar. Det vart nesten som ein tapas rett. Surr eit flak med skinke rundt laksebitane. Legg dei i ei ildfast form med olivenolje i botn. Legg litt smør på bitane. Som de ser på bildet hadde eg lagt ein smørklatt på kvar einaste bit, det er nok litt for mykje av det gode når det er så mange små bitar. Det vart vela mykje smør i forma. Eg strødde over litt maldonsalt, men på grunn av skinka vert det i grunn meir enn salt nok utan noko på. Steik høgast i oven på 200 grader i ca 10 minutt. For å få skinka sprø, kan ha på grillelementa et par minutt. 




Som tilbehør laga eg ovnsbakte poteter. I dag vart det nytta mandelpoteter. Skrell, del i to og ha i ei ildfast form. Ha over litt olje og krydder, rør saman. Ha oppå nokre klattar med smør. Steik 30 minutt på 200 grader.  



Steikte broccoli som grønnsak. Kutt broccolien opp i bukettar, steik på middels høg varme med ein god klatt smør. Ha på salt og pepper. 




Slettes ingen dum middag!! :)




1 kommentar: