lørdag 21. august 2010

Kreta!

Sitte å drømme meg vekk i dag (som de sikkert ser på bakgrunnen på bloggen...). Var til Kreta med min kjære to veker i august i fjor. Var ein fantastisk tur, men litt for varmt for min del. Me budde på Chania-kysten, kor det er mange kjente reisemål, f.eks. Agia Marina og Platanias. Me budde i Kato Stalos, ganske nærme Chania by. Me prøvde å gå inn til sentrum eine dagen, men det blei for langt i varmen!

Den venetianske havna i Chania by er fantastisk fin! Mange smale gater med flott utforma dører og inngangar.
I løpet av oppholdet lånte me scooter ein dag og sulla rundt i nærområdet, artig! Me leigde og bil to dagar. Eine dagen kjørte me nesten tvers over heile Kypros, til Elafonissi. Det er ei veldig kjent, stor strand. Veit ikkje heilt om det var verdt turen, for det var mange timar i bil. Forresten, ein liten advarsel. På sånne turar må ein være litt forsiktig med kvar ein går inn for å ete. Det er ikkje alle små taverna'er som er like hygieniske! Trur ikkje eg vil fortelle meir om vår oppleving, men ikkje stopp på det første og beste!

Andre dagen i bil så kjørte me forbi Rethymnon, mot Heraklion og til Knossos. Knossos er et svært kjent turistmål, og det merktes. Det var masse folk og lang kø. Må vel innrømme at dette heller ikkje imponerte meg særleg, då eg hadde håpa på at det skulle være meir heile rom/hus til å gå inn i. Min kjære blei forresten særs nøgd når me fekk ein Alfa Romeo som leigebil, i staden for Hyundai ET'en me skulle ha.

Den største opplevelsen for meg på denne turen var eine restauranten me fant i Agia Marina, Nymfi! Dei hadde ein fantastisk service i forhold til cøliaki. Dei hadde glutenfri pasta! Kunne lage glutenfri moussaka dersom dei fekk beskjed ein dag i forkant! Pluss at alle servitørane visste kva cøliaki var, og dei fleste snakka svensk! Her er link til heimesida deira:  http://www.nymfi-restaurant.gr/main_en.html

 
Ellers blei eg skuffa når eg skulle prøve å få tak i glutenfrie produkt. Eg hadde sjekka i forkant og funne ut at det skulle gå greitt å finne brød og andre produkt på supermarkedene. Eg trur eg var innom alle supermarkenda eg fann, men ingen kunne hjelpe meg. Eg spurte guidene om hjelp, og dei kjente til ein restaurant i Chania by, i den venetianske havna: Aksios. Aksios var eigd av eit finsk par som faktisk hadde merka glutenfritt og melkefritt i menyen sin. Middagane hennas var kjempegode. Ho solgte og brød, pizzaboller og pai. Paien og pizzabollene var veldi gode, men eg likte så absolutt ikkje brødet.
http://kafeneioaksios.com/  Aksios ligg i ei av gatene i den venetianske havna inne i Chania by.


Eg fann til slutt nokon glutenfrie produkt på ein helsekost inne i Chania by. Eg kjøpte med meg ei frukostblanding, men vil anbefale at ein tek med brød sjølv dersom ein er avhengig av brødmat.
Eg vil absolutt anbefale ein tur til Kreta! Flott mat og flotte folk!

1 kommentar:

  1. Åh, no fekk eg og lyst å reisa!! Og eg skjønar problemstillingane dine. Da må vera frustrerande rett og slett!!

    God laurdagskveld!

    SvarSlett