lørdag 19. mars 2011

Oppussingsprosjekt

Då er det påbegynt storstilt oppussingprosjekt (i alle fall i mine auge)! Eg har kasta ut ein gammal seksjon og overtatt ein ny frå ei venninne. Planen er å få måla den i nokre flotte fargar som passar i stova mi.


Toppen til seksjonen står til høgre i bildet. Planen er at tv'benken og skal målast. Botnen i bildet under.


Etter maaange timar i går var eg komen så langt:


Alt var grunna! I dag har eg fått måla første strøket og eg trur det kan bli ganske så bra! Neste bilde får bli når heile er ferdig måla og alt er stilt opp på ein vegg... Spent på resultatet????

2 kommentarer:

  1. Alltid spent på slike resultat!!!

    SvarSlett
  2. Skal sei...Du har virkelig jobbet på. Flinke lille trollet :-) Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    SvarSlett