torsdag 28. april 2011

Skumma melk???

I dag har eg hatt ein av dei mest snodige opplevelsane i løpet av mine 28 år lange karriere som "husmor"... Var innom butikken, som vanleg, på veg heim. Kjøpte med meg nokre ingrediensar til middag, blant anna ein kartong skumma melk. 


Dette er vel eit ganske vanleg produkt, som dei fleste kjenner igjen. Dei som kjenner meg, veit at eg ikkje tåler melkefett så godt, så skumma melk vert kjøpt heller av nødvendighen enn den fantastiske utvatna smaken... Eg reagerte litt då eg skulle helle melk opp i desilitermålet, syns det såg litt tjukt ut så måtte sjekke datoen ein ekstra gang. 


Det vart til og med ein telefon til ho mor for å sjekke om mine teorier om korleis skummamelk skal oppføre seg dersom ho mot formodning skulle være dårleg før datoen. Ikkje lukta den dårleg, ikkje smaka den dårleg heller... Smaka bare veldig mykje meir melk enn det skumma melk gjer. Det var såpass markant smak at eg testa om det kunne være mogleg.............


Joda, skummamelka mi er fløyte!!!!!!! Så vidt meg bekjent pleier ikkje skummamelka la seg bli piska til krem?? Er litt lang i maska over at eg fekk fløyte i staden for skummamelk, men det vart jo ein god kvelds i alle fall!!! Appelsin med piska skummamelk! :-D



2 kommentarer:

  1. Oh holy shit alltså! Den der var spesiell!!

    SvarSlett
  2. Ja, eg stod ganske lenge å studerte, lukta og smakte....

    SvarSlett