onsdag 13. juli 2011

Max Mekker, mekker og skrur...

Eg har funne ut at eg har eit skjult gen. Som handywoman!! :-) Var til Bergen i går og svinga innom Ikea på vegen heim. Såg med skrekk og gru på jobben med montering. Har fram til i går ansett meg sjølv som eit håplaust kvinnemenneske med ti tommeltottar.




Mengd deler skulle jo tilseie at det ferdige produktet var imponerande stort... Og antall skruar var jo nesten avskrekkande i seg sjølv.




Sånn at du nesten blir skuffa når du står med det ferdige produktet... Eit lite søtt nattbord.




I tillegg fekk eg og satt sammen mitt siste prosjekt som har gjennomgått ei forvandling. Frå dette....




Til dette...




Må sei eg vart nøgd med resultatet. Nå må eg bare få rydda inn i den alt rotet eg tok ut for å få malt den. :-)




2 kommentarer:

  1. Hey hey, handywoman til tusen du alltså!!

    Her er nettopp siste prosjekt innan maling teke i hus. Såg eg sku ha pussa og malt litt te, men er lei no...bilder kjem sjølvsagt!

    Ha ein fin ferie. Eg er sånn passe klar til å byrje på an igjen...

    SvarSlett
  2. Nattbordet var jo knallstilig jo, og benken ble knallfin. Nydelig farge på den :-)

    SvarSlett