mandag 19. desember 2011

Glutenfrie brune pinnar

Krise!!! Eg har ødelagt dei brune pinnane mine!!! Sukk... Me kan jo starte innlegget som om alt vart vellukka... :) Du treng 200 gr smør, 200 gr sukker, 1 eggeplomme, 1 ss lys sirup, 1/2 ts kanel, 1 ts vaniljesukker, 1 ts natron, 300 gr mel. 



Rør smør og sukker godt saman. 



Bland i resten av ingrediensane og jobb deigen saman. Del deigen opp i seks deler. Trill pølser som du trykker flate. Sjølv om pølsene ser små ut, lag seks og ha tre på kvar plate!



Pensle med eggekvita og strø på hakka mandlar og perlesukker. Steik i 10 minutt på 175 grader midt i ovnen. Del i pinnar medan dei er varme. 



Kjenner eg er litt usikker på kva eg har gjort gale i dag. For det første lagde eg bare til tre pølser som eg la på same brettet... Ingen god ide. Ser at dei er blitt tynnare enn sist, samt at dei ikkje stivnar som forventa då dei vert kalde. 




Jaja, det er ikkje alt som vert vellykka! Men smaken er likevel god!!!




1 kommentar:

  1. Julebaksten kan bli "uvanlig" om du bruker soft soya også.
    Bruker alltid melange margarin til julekakene.
    Men søsteren min bruker meierismør - det lages jo bare en gang i året, sier hun...
    Det var nok det siste de brukte i gamle dager ;)

    SvarSlett