søndag 9. november 2014

Bananlappar og enchiladas

Eg har ein gut som slettes ikkje er vanskeleg i matvegen, men han har faktisk nokre favorittar og den eine er bananlappar. Det høyrdes eigentleg litt småleg ekkelt ut syns eg, men tenkte eg skulle gje det eit forsøk sidan det var ei lettvint og sunn røre. Du tar ei banan, to egg og ein "dæsj" (1/2 - 1 dl) havregryn og kjør det med ein miksmaster. 


Eg lot røra stå nokre minutt før eg steikte dei på steikepanna med litt smør. Eg fann fort ut at det var ein fordel å steike lappane ganske små, elles så bare knakk dei over steikespaden. Me åt dei bare "naturell", men dei er nok gode med syltetøy på og. Det skal eigentleg være litt sukker i oppskrifta, men det droppa eg og dei var absolutt søte nok utan. 


Ein stor favoritt for min del er når sambuaren min lagar enchiladas. Då fresar han først løk og kvitløk og legg den vekk. Steikar så opp kyllingen og tilsett løken igjen saman med eit beger creme fraiche, ei ts karri og ei til to ts sambal oelek. La det putre i nokon minuttar. Varmar wraps i om lag 30 sekund før ein legg i fyll og brettar den saman. Gratiner med ost i steikeomnen ved 200 grader til osten har fått ein fin og gyllen farge. Server med ris og gjerne ein salat til. 


Snadder!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar