fredag 14. januar 2011

Fredagskos!

I kveld har det ikkje blitt mange stega på skritteljaren! Er sikker på at det regnar vannrett ute, så etter ein bedre middag har eg heller kosa meg inne foran tv'en... 




Middagen i dag var entrecote, røsti poteter, fløtesteikt sopp og broccoli og steikte tomater. Sidan det er helg har det jo og blitt litt kos, både sunt og meir sukkerhaldig:




Frukt, nøtter og sjokolade med vaniljekesam er verkeleg snadder! :-)


Etter litt påtrykk frå forskjellig hald, har eg latt meg overtale til å legge ut nokre bilder etter at eg jobba på eigahand på kjøkkenet for nokre dagar sidan. Eg skulle lage ein ny porsjon med påleggssalat, noko som eg har gjort opp til fleire gonger før utan problem... Det vert sagt at bilder seier meir enn tusen ord.....


Bortsett frå rotet, er det noko som ikkje skulle vore i bildet??


Kva med i håret mitt???


Sjølv kor svak eg er, så har eg for første gong i mitt liv klart å få ein tube med remulade til å opne seg i feil ende og leke fontene! Reaksjonen var eit ganske så ukultivert, høgt og langt ul! Sambo sto tvekroka og lo til tårene trilla! *hrmpf*


Jaja, håpar du fekk deg ein god latter. Når eg hadde fått tørka opp det verste såg eg og det komiske i situasjonen... ;-)


Ha ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar