torsdag 17. februar 2011

Award og utfordring!

Min gode kollega Solveig, med bloggen kvardagsgleder , har gitt meg ein award og tilhøyrande utfordring! 




Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4- hva står det der?
(Det) hele ville være fortere overstått hvis han bare gjorde det. Han... Dette er henta frå Cecilia Samartin si bok, Mofongo. Det er ei av bøkene som ligg klar til å lesast...

Hva var det siste du så på tv?
Bones.
 
Bortsett fra datamaskinen- hva hører du nå?
Reklamen på tv'en.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Sist eg var ute vert nyttårsafta. Då feira me kvelden i lag med gode venner!

Hva har du på deg nå?
Ulltrøye og stilongs... Har ikkje skifta etter turen i ettermiddag... :)

Hva var den siste filmen du så?
Det var Precios. Ein bra historie, men litt mykje "amerikanisert".

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Ja, men ikkje permanent! Har budd eit semester i USA under utdanninga og kunne absolutt tenkt meg å gjere det igjen. 

Sånn, då har eg svart på dei sju spørsmåla som er utfordringsdelen av awarden. 


Ha ein god kveld vidare!!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar