mandag 11. mars 2013

Pølsebrød

I går var me på grilltur til Feto. Då testa eg ut noko nytt for min del: ein slags pinnebrød som eg laga før turen og berre varma då me kom fram.




Eg laga ei oppskrift på hamburgerbrød som eg har brukt til litt forskjellig før.

100 gr margarin (kjøleskapskaldt), 500 gr mjøl, 1 1/2 ss jyttemjøl, 1 pk gjær, 2 ss fiberhusk, 4dl lunka væske, 1 ss sukker og 1ts salt.

Margaring smuldres i mjølet. Ved bruk av tørrgjær, bland alt det tørre oppi mjølet (Ved fersk gjær, bland ut i lunka væske). Rør alt saman til ein jamn deig og la heve. Trill deigen ut til pølser som du klappar flate og snurrer rundt pølsene. Det er nok ein fordel å smøre ketchup på deigen før du snurrer den rundt pølsene. Pensle med egg og strø på sesamfrø. La heve litt til før du steiker dei på 200 grader i ca 20 minutt. Eg steikte dei til dei var passeleg gylne.




Eg pakka ei og ei pølse inn i aluminiumsfolie, noko som er utruleg praktisk når det er ein grill som vert nytta til mykje forskjellig. Ein slepp tanken på smitte av gluten. :) Eg syns dette var ein stor suksess, og kjem nok til å gjere dette fleire gonger. :)

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. De så utrolig gode ut :) kan jeg spørre hva slags mel du bruker, der du skriver 500 g

    SvarSlett
  2. Tja, det er eit godt spørsmål. :) Eg pleier bruke det eg har i skapet, om det nå er Toro eller Semper, og blandar gjerne fint og grovt. :)

    SvarSlett