torsdag 7. november 2013

Testing av brød og nye middagar

Eg har testa eit par nye brødblandigar og enkle middagar siste tida. Surdeigmiks frå Finax var heilt greitt. Det er enkelt å lage, og saftig. Ikkje fantastisk, men vert nok gjerne laga igjen som ein grei variasjon i brøda. 



Toro sin pose med fiberrikt brød var og heilt greitt som variasjon i brøda. Det var skikkeleg grovt og metta godt. 


Eg syns Knorr generelt er lite flinke til å ha glutenfritt, f.eks. sausar, men denne er glutenfri. Den er heilt grei, men syns det vart litt kraftig smak av "ferdigkrydder". :)


Prior sin kalkunfilet til å sette rett i omnen var genial. Den er svært enkel då det berre er å sette den inn i omnen, men den var ganske dyr meinar eg å hugse. 


Tida går fort med ein liten knott i hus, og eg ser at det vert nok svært varierande kor ofte det kjem innlegg. Gjerne sjeldnare enn det eg i utgangspunktet hadde tenkt. :D Til helga skal me til Bergen. Kanskje det kjem eit innlegg allereie frå helga??? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar