søndag 15. mai 2011

Tuppewarene mine!!

Då har eg endeleg fått "tuppewarene" mine! Wohooo! Eg blir nett som ein unge når eg får ein pakke som skal opnast! Va jo så masse og!



I tillegg til dei tinga eg hadde bestilt, var det og ein pose med overraskelsar:

Det var ei lett blanding av forskjellige småting, noko meir praktisk enn andre...

Men må sei at den eine tingen forsto eg ikkje heilt hensikta med. Er det nokon av dykk som kanskje kan forklare meg kva denne skal kunne brukast til???

Elles så har denne helga vore særs travel, med både utdrikningslag og konfirmasjon! Eg vel å ikkje legge ut bilde frå desse arrangemanga, då eg ville fått problem frå fleire hold i så fall... ;-)

Ha ein fin kveld!!!

3 kommentarer:

  1. da e ein sånn dings som du kan laga hamburgerar i.. åsså kan du ha på lokket vist vil oppbevare ein til seinare :)

    SvarSlett
  2. Aha!! Då var mysteriet løyst!! :) Tusen takk Anonym!! :)

    SvarSlett