lørdag 21. mai 2011

Temmeleg einsformig helg

Denne helga har vore temmeleg einsformig...


Har blitt mange koppar te!!

Det går i oppgåveskriving... Skal levera ei siste oppgåve på onsdag, og då er eg ferdig med mine år på etterutdanninga. Kjenner at det skal bli godt å bli ferdig og lenge til neste gong (trur eg....)! Det er uansett viktig med påfyll når ein jobbar med tunge tak:


Blodsukkeret er viktig!!!

Er litt problematisk med forstyrrande moment... I alle fall sånne som har egen vilje....


Lek med meg!!!


Eg har eit dyr som er veldig tydeleg på når ho meinar eg skal gje ho merksemd. :) Ho var veldig fredelig ei god stund.... Leika fint med McSquiky og alt...


Men ho var nok litt snurt.... For McSquiky mangle nå øyrene sine og er blitt McSilent!!!




På ein måte ikkje så veldig trist at det er blitt stille, får jo meir arbeidsro.... Trur McSquiky varte ei heil veke før ho knekte han! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar